بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پیراهن دیگو مارادونا یکی از باارزش ترین یادگاری کریم باوی
 یکی از مهاجمان گلزن پیشین فوتبال ایران کریم باوی است که بیشتر دوران بازیگری خود را در دو باشگاه فوتبال شاهین و پرسپولیس سپری کرده است.
وی مدت زیادی در تیم ملی نبوده و تنها 23 بازی برای تیم ملی انجام داده اما در این مدت 10 گل به ثمر رسانده که آمار خوبی است و یکی از بهترین سرزنهای تاریخ فوتبال ایران به شمار می رود.
باوی که دو ترکش در بدنش دارد خاطره ای جالب از رویارویی با مارادونا نقل کرده است. وی گفت: در یک بازی دوستانه در عربستان دو تیم ستاره های فوتبال خاورمیانه و آمریکای جنوبی برگزار شد و از من نیز دعوت کردند. مربی ما تله سانتانا، مربی وقت عربستان بود. نیمه دوم به زمین رفتم و دو تا بار با ضربه سر تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردم.
وی ادامه داد: دقایق پایانی که نزدیک شد از داور خواستم چند ثانیه مانده به پایان بازی به من خبر دهد. فکر می کرد تاکتیکی برای گلزنی دارم. وقتی با اشاره به من فهماند که به زودی سوت را می زند به جای اینکه بروم سمت دروازه حریف، به سمت مارادونا دویدم و هر جا می رفت مانند سایه دنبالش بودم. همه تعجب کرده بودند. داور که سوت را زد، دست انداختم پیراهن مارادونا را از تنش در آوردم و به سمت رختکن فرار کردم. بنده خدا کاملا متعجب شده بود. هنوز هم این پیراهن از مهمترین داشته های ورزشی ام است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 10 / 1391برچسب:فوتبال ایران,خاطرات ورزشکاران,کریم باوی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com